top of page

Werkstatt
Service / Beratung
Garantiearbeiten

Service-Hotline
Bild-Werkstatt.jpg

Your scooter has a defect?

Gerne helfen wir Ihnen bei Ihrem Problem.

Aktuell sind wir jedoch eingeschränkt auf Fahrzeuge der Hersteller, die wir selbst vertreiben. Dies hat den Hintergrund, dass wir von unseren Herstellern Support, Teileversorgung etc. erhalten.

Fremdmarken können wir eventuell auf Anfrage reparieren.

Garantiearbeiten können generell nur für die Marken angeboten werden, die wir selbst führen.

Reparatur- / Garantieanfrage
arrow&v
arrow&v
Datei hochladen

Vielen Dank für Ihre Anfrage!
Wir melden uns in Kürze bei Ihnen...

Here you will find all the contact details for the manufacturer of your e-scooter.  

In the event of a repair, the manufacturer will send you a label within the warranty so that the device can be picked up directly from you. Otherwise, you can hand it in to the parcel service yourself.

As a rule, sending, repairing and returning the product takes about 10 days on average.

Your scooter will be checked for all safety-relevant parts on the occasion.

Metz Mecatech:

+49 911 9706-175

support @ metz-moover.de

 

Egret / The Urban:

+49  40 320 270 8 0 

service@urban-electrics.com

Segway Ninebot:

Sertec360 - customer service

+49 4085568021

Segway-DE@sertec360.com

CityBlitz:

Sertec360 - customer service

+49 (0) 4102 9982 828

cityblitz_DE@sertec360.com

Logo Metz
Logo Egret
Logo Segway

Metz Mecatech:

+49 911 97536-90

info@metz-mobility.de

 

Egret  /  The Urban:

+49 40 320 270 8 0 

info@my-egret.com

Segway Ninebot:

Sertec360 - Kundendienst

+49 4085568021

Segway-DE@sertec360.com

bottom of page